2018-01-14

2018-01-14 22:12 Link megnyitása Részletek tumblrÓvári János

herizonford: Óvári János, 46 éves orosházi autószerelő a fénysebesség háromnegyedével száguldott a V616 Monocerotis nevű fekete lyuk felé a példátlan nemzetközi összefogás keretében épült Aeneas-4 űrhajó vezetőülésében, és kezdte bánni, hogy egyáltalán felvette a kapcsolatot a NASA-val. Ez még évekkel ezelőtt történt, amikor először olvasott a fekete lyukakról. Egy cikkben, amit valamelyik ismerőse osztott meg a Facebookon, azt írták, hogy a fekete lyukakból semmi nem jut ki, még a fény sem. Óvári János ezt sehogyan sem tudta elképzelni, ezért írt egy ímélt a NASA-nak, hogy szerinte, amit a fekete lyukakról gondolnak, az baromság, és hogy szinte teljesen biztos benne, hogy még ő maga is ki tudna jönni egy fekete lyukból a megfelelő eszközökkel, nemhogy például egy robot, amit direkt erre fejlesztenek ki.Néhány nap múlva egy leereszkedő tónusban megírt választ kapott, aminek a szerzője azt hitte, hogy Óvári János valami kisgyerek, aki hülyeségeket beszél, pedig ő akkor már 34 éves volt, és a saját autószervizét vezette. A NASA válaszában azt kérdezték, mégis hogyan akarna visszajönni egy fekete lyukból.Óvári János megírta, hogy olyan anyag nem létezik ezen a világon, amiből ő csúsztatott kuplunggal, kis gázzal ne tudna kijönni, és ha csúsztatott kuplunggal, kis gázzal még a téli Bükk-fennsík teljesen lefagyott erdészútjain is boldogul, akkor a szingularitásban miért ne boldogulna.A NASA-nál nem ismerték ezt a technológiát, ezért az autószerelőt meghívták az Egyesült Államokba konzultációra. Óvári János pedig kint is elmagyarázta a tudósoknak, hogy azért kell a kis gáz először, hogy megfogja a kerék, aztán ha nem csúszik vagy ragad, akkor kell rányomni úgy igazán a pedált.Aztán szó szót, tett tettet követett, és elkészült az Aeneas-4. Évekig tartott az építése, mert nagyon nehéz volt egy több ezer fényév megtételére képes űrhajtót egy Zastava GTL 55 köré építeni. Óvári azért ezt a kocsit akarta vinni, mert nem ért sokat, ezért nem nagy veszteség, ha leég a kuplungja, márpedig miután Óvári több tucat fizikustól szinte minden ismert adatot megtanult a fekete lyukakról, kezdte egyre inkább komoly ellenfélként kezelni ezeket az ördögi képződményeket, és egyre többször jutott arra, hogy elképzelhető, hogy kijut ugyan a fekete lyukból, de le fog égni az autó kuplungja az akcióban.Most, a V616 Monocerotis eseményhorizontjától néhány másodpercnyire már nagyon tartott a dologtól, főleg, miután rájött, hogy mivel nem ül senki az anyósülésen, nincs rendesen kisúlyozva a kocsi.De már nem lehetett visszafordulni: elérték az eseményhorizontot és az  Aeneas-4 lekapcsolódott a Zastaváról, az autó pedig belezuhant a V616 Monocerotisba.Óvári János, 46 éves orosházi autószerelő már 12 éve álmodja ezt minden nap. Akkor kezdődött, amikor először olvasott a fekete lyukakról egy cikkben, amit valamelyik ismerőse osztott meg a Facebookon.


(c)Alter Játék Kft. | info@hirss.hu