2024-05-08

2024-05-08 18:42 Link megnyitása Részletek tumblrfélek ennél kicsit összetettebb a sztori

vaningyen:pappito:subdimension:sztupy:vald1n:sztupy:willcodehtmlforfood:pajjorimre:eleteskonyvtar:troger:agent-k-the-platypus:Európa lábon lőtte magát az elektromosautó-őrülettel, amiből Magyarország jöhet ki győztesen | 24.huOFF: azt hittem, régebbi cikk, mert tökre nem CDU-CSU kormány van hatalmon ONértem én, hogy az elektromos autók túl drágák az átlagember számára, de erről ki tehetaz autógyártók, akik nem hajlandók esetleg kevesebb profitért termelni, sem többet fordítani K+F-re (igen)a kormányok, akik továbbra is a mega-olajcégek markában vannak, és maguk tesznek keresztbe a közlekedés villanyosításának, hogy továbbra is szükség legyen olajra (igen)a kis cégek, akik az elektromos autók bérlését-lízingelését a nagyobb bevételért megdrágítják, mert megnőtt az igény (igen)az új autót vásárlók, akiknek a top prioritásai között nincs helye a környezettudatosságnak (igen)Az új autó vásárló, aki választhat a 6 milliós benzines és a 12 milliós elektromos között (Sarkítok, de szerintem érted)Tedd még hozzá a Hertz tapasztalatait a javíttatásukkal.De a Hertz nem a teslakkal szopott DeHertz is selling 20,000 used EVs due to high repair costsTesla & Polestar. Nemrég kellett autót bérelni, a Polestar annyi volt egy napra mint a legolcsóbb Corsa (or similar)(mondjuk most pont EV-ket nézünk pár éves e-Corsa használtan elég baráti áron van)Plusz a karbantartási költség nem azért (is) magas, mert másfajta specializáció kell az ev-khez, és egyelőre kevés a jó szakember Mindenesetre akárhol is rejlenek az igazságmorzsák a témában az autóiparszakértőúr a legirritálóbb nepperek stílusát idézte nekem. Guardianon volt több cikk főleg a Renault meg VW EV-kkel kapcsolatban, hogy a javíthatóság elég szar, mert a hivatalos specifikáció alapján ha bármi gond van akkor az egész motorteret kicseréltetik veled, és még kevés a jó szakember aki tudja, hogy csak egy £5-os alkatrész hibásodott meg.Renault sent me an £11,000 bill to repair my Zoe heaterNem nagyon értem ezt a javíthatósági őrületet. 7 év elektromos autózás (4 év második generációs használt Leaf, 3 év új Tesla), összesen kb 170 ezer kilométer alatt, zéró alkalommal volt szükségem szervízre. Volt három gumicserém a Leaffel, egyszer a Teslával. Ennyi.neked van egy db autód amit saját magad vezetsz, otthon dédelgeted. A hertznek van több tízezer és bérbe adja őket, nem ugyanaz a szitu.plusz: “A 2023 Mitchell report found that the average bill for collision repairs for all EVs except Teslas was $269 more than repairs for petrol-powered vehicles. When the comparison included Tesla repairs, the difference spiked to $950”mondjuk ha a cikk elején említett legendás autógyártók nem csalással akarták volna elérni a kibocsátáscsökkentést, hanem k+f-fel, lehet, hogy nem itt tartanánk félek ennél kicsit összetettebb a sztori


(c)Alter Játék Kft. | info@hirss.hu